οι ΣΥΝΤΑΓΕΣ μας
ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΕΠΙΛEΞΤΕ ΩΡΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ {{CustomersSlotDeliveryDate}}
T.K.
T.K.
ΛΙΣΤΑ
Οι συνεργάτες μας
{{a.HeaderMenuItemDescr}}
Οι συνεργάτες μας
{{a.HeaderMenuItemDescr}}
Προβολή Όλων
{{a.MenuItemDescr}} {{a.MenuItemDescr}}
{{a.MenuItemDescr}}
{{a.MenuItemDescr}}
Προβολή Όλων
{{a.MenuItemDescr}} {{a.MenuItemDescr}}
{{a.MenuItemDescr}}
{{a.MenuItemDescr}}
Προβολή Όλων
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι 2-5 ώρες για παραγγελίες πριν τις 15:00, ενώ για παραγγελίες μετά τις 15:00 η παράδοση πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι συνεργάτες μας
Στο eshop.masoutis.gr σου δίνεται η δυνατότητα να αγοράζεις επιπλέον προϊόντα απευθείας από συνεργαζόμενα καταστήματα.
Τα προϊόντα των συνεργατών μας αποστέλλονται ξεχωριστά από τα υπόλοιπα προϊόντα Μασούτης. Κάθε συνεργαζόμενο κατάστημα καθορίζει την τιμή, τα μεταφορικά και την πολιτική επιστροφών του και στη συνέχεια τιμολογεί και αποστέλλει το προϊόν κατευθείαν στο σπίτι ή στο γραφείο σου.

Η πληρωμή γίνεται μόνο με κάρτα.
Σχετικά με το you.gr
To you.gr, της εταιρείας QuestOnLine Μ.A.E., είναι ένα από τα μεγαλύτερα, αμιγώς ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, που αναπτύσσεται συνεχώς με στόχο να γίνει η πρώτη επιλογή των Ελλήνων καταναλωτών για έξυπνές, άνετες και ευχάριστες e- αγορές. Ανήκει στον Όμιλο Quest, έναν από τους μεγαλύτερους, υγιείς και ταχύτατα αναπτυσσόμενους Ελληνικούς Ομίλους και υποστηρίζεται από την Info Quest Technologies, την εταιρεία που για 40 χρόνια πρωταγωνιστεί στην Ελληνική Αγορά Πληροφορικής, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση και την εξέλιξή της.

Χιλιάδες προϊόντα για όλους
Το www.you.gr φιλοξενεί σήμερα στα «ηλεκτρονικά του ράφια» περισσότερα από 20.000 προϊόντα από 600 Brands, σε περισσότερες από 500 κατηγορίες, προσφέροντας τις καλύτερες προτάσεις της αγοράς σε είδη τεχνολογίας, καταναλωτικά ηλεκτρονικά, μικρές και μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές για το σπίτι και είδη ψύξης θέρμανσης, μόδα, προϊόντα για τα hobby, τον αθλητισμό, το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα. Έτσι, τώρα μπορούν όλοι να κάνουν τις αγορές τους για το σπίτι, το γραφείο, την επιχείρηση, την οικογένεια από ένα e-shop, εύκολα, γρήγορα, οικονομικά.

Έγινε για σένα
Το www.you.gr απευθύνεται στον σύγχρονο, ενημερωμένο και πολυάσχολο καταναλωτή, που θέλει να έχει πολλές επιλογές για να διαλέγει πάντα την καλύτερη, άμεση πρόσβαση στα πιο καινούργια και δημοφιλή μοντέλα της αγοράς, ευκολία και ταχύτητα στις αγορές του από το Laptop ή το κινητό, βεβαιότητα ότι τα προϊόντα που αγοράζει πληρούν τις απαραίτητες προδιαγραφές και υποστηρίζονται σωστά, καλές τιμές και προσφορές, ασφάλεια στις συναλλαγές, όλες τις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής, πολλαπλές επιλογές παράδοσης - στον χώρο του, σε 500 Pick up points, ακόμα και αυθημερόν, ώστε να ολοκληρώνει την αγορά του όπως ακριβώς επιθυμεί, βοήθεια σε ό,τι χρειασθεί και βέβαια, ικανοποίηση και χαρά από κάθε αγορά. Στόχος του You.gr είναι κάθε επίσκεψη και αγορά από το πρώτο κλικ, μέχρι την παραλαβή του πακέτου και το unboxing να συνοδεύεται από ένα πλατύ χαμόγελο.


Οι αγορές προϊόντων από το www.you.gr υπόκεινται στους εξής ειδικότερους όρους:
1. Υπολογισμός μεταφορικών you.gr
Παραγγελίες έως 89€
Αποστολή Standard έως 10kg
3,49€
Αποστολή Standard 10kg - 20kg
5,49€
Αποστολή Standard 40kg
7,49€
Αποστολή Standard άνω των 40kg
0,30€/έξτρα kg
Παραγγελίες άνω των 89€
Δωρεάν
Παραγγελίες Λευκών Οικιακών Συσκευών: δωρεάν για την Αθήνα – Για την υπόλοιπη Ελλάδα 10€ - 50€ / τεμάχιο.
Για τις δυσπρόσιτες περιοχές η επιπλέον χρέωση ανέρχεται στα 5€ και υπολογίζεται επιπλέον των χρεώσεων βάσει αξίας παραγγελίας και χρέωσης βάρους δέματος.
2. Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων you.gr
Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Το www.you.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω δύο περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του:
1. Επιστροφή λόγω άσκησης του Δικαιώματος Υπαναχώρησης
2. Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος
Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Σημειώνεται ότι δικαιούστε να υπαναχωρήσετε χωρίς να αναφέρετε κάποιο λόγο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή της παραγγελίας σε εσάς, επιστρέφοντάς μας το προϊόν σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις και τη σχετική διαδικασία που περιγράφεται εδώ.
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες. Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, το you.gr επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.
3. Εγγυήσεις-Service you.gr
Κάθε προϊόν συνοδεύεται από «Εμπορική Εγγύηση» καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν «Κέντρα Επισκευής» (service centers) και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας.
Επίσης, τα νόμιμα δικαιώματά σας που απορρέουν από τη ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, δεν επηρεάζονται με οποιονδήποτε τρόπο από την εμπορική εγγύηση που προσφέρει ο κατασκευαστής του εκάστοτε προϊόντος.
Ειδικότερα, όσον αφορά στη ΝΟΜΙΜΗ ΕΓΓΥΗΣΗ, οι πωλητές προϊόντων είναι υποχρεωμένοι να εγγυώνται στους καταναλωτές ότι τα προϊόντα τους συμμορφώνονται με το σχετικό συμβόλαιο πώλησης για περίοδο δύο ετών μετά από την παράδοση του προϊόντος.
Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σας παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε:
1. Τη δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος εντός εύλογου χρονικού διαστήματος και χωρίς δική σας επιβάρυνση.
2. ή την προσήκουσα μείωση της τιμής ή την υπαναχώρησή σας τη σύμβαση
α. εάν δεν ήταν δυνατή η επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος.
β. ή εάν η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος δεν είναι δυνατή εντός εύλογου χρονικού διαστήματος ή χωρίς δική σας επιβάρυνση. Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, εκτός εάν το τεκμήριο αυτό είναι ασυμβίβαστο με τη φύση του αγαθού ή τη φύση της έλλειψης συμμόρφωσης.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα κατοχυρωμένα σας δικαιώματα, μπορείτε να επισκεφθείτε τον ιστότοπο European Consumer Centers .

Το www.you.gr έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής.
Αναλυτικές πληροφορίες περί των δικαιωμάτων σας, τους όρους και προϋποθέσεις και τη διαδικασία για την άσκησή τους θα βρείτε εδώ.

Αν επιθυμείτε να επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα οι Όροι Χρήσης της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος www.you.gr της QuestOnLine Μ.A.E. βρίσκονται εδώ. Όλες οι υπηρεσίες που υπάρχουν στο site ή πρόκειται να δημιουργηθούν στο μέλλον υπόκεινται στους όρους χρήσης, ενώ η επίσκεψη στις σελίδες και/ή η χρήση των υπηρεσιών του site προϋποθέτουν την πλήρη και ανεπιφύλακτη κατανόηση και αποδοχή των ίδιων όρων.
4. Επικοινωνία με το you.gr
Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:
Τηλεφωνικά: (+30) 211 999 1900

Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email):
- Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: στο cs@you.gr
- Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: στο uservices@you.gr

Ώρες λειτουργίας:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-18:00 (εκτός αργιών)
Τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης: Δευτέρα έως Παρασκευή 9:00-17:00 (εκτός αργιών)
Σχετικά με την biokarpet.gr
Η ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ αποτελεί εδώ και 70 χρόνια τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία χαλιών, χειροποίητων και μηχανής, μοκετών, φλοκάτης, λευκών ειδών και άλλων προϊόντων που αφορούν το δάπεδο και τη διακόσμηση του σπιτιού. Στο χώρο των χειροποίητων αλλά και των χαλιών μηχανής η Βιοκαρπέτ οδηγεί τις εξελίξεις και φέρνει τη μόδα στα πόδια σας! Μέσα από την τεράστια ποικιλία που διαθέτει, έχει καταφέρει και είναι άρρηκτα συνυφασμένη με το χαλί και την ποιότητα, και να είναι η πρώτη επιλογή του καταναλωτικού κοινού.
Η αγάπη της για την παράδοση την καθιστά το μεγαλύτερο εισαγωγέα χαλιών στην Ελλάδα. Μοναδικά χειροποίητα χαλιά με ξεχωριστά σχέδια και λεπτομέρειες εισάγονται από χώρες της Ανατολής, όπως η Περσία, το Αφγανιστάν, Πακιστάν, Ινδία & Κίνα.
Η συλλογή της σε χαλιά μηχανής ανανεώνεται κάθε χρόνο, διαθέτοντας χαλιά σε κλασσικά και μοντέρνα σχέδια, καθώς επίσης μια μεγάλη ποικιλία σε παιδικά χαλιά.
Τα τελευταία χρόνια έχει εξασφαλίσει επώνυμες συνεργασίες με οίκους του εξωτερικού. Συγκεκριμένα συνεργάζεται με την Cacharel και τη Naf-Naf, γαλλικές εταιρίες καταξιωμένες στον χώρο της μόδας και είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα.
Έχοντας πλέον μια ολοκληρωμένη ποικιλία προϊόντων κλωστοϋφαντουργίας, η εταιρία δραστηριοποιείται και στο χώρο των δαπέδων με την εμπορία ξύλινων πατωμάτων και στον τομέα του οικιακού ιματισμού, διαθέτοντας μεγάλη ποικιλία σε λευκά είδη, με τα προϊόντα Biokarpet Home και Naf-Naf.
Η Βιοκαρπέτ δραστηριοποιείται στο τομέα επαγγελματικής χρήσης ως Biokarpet Contract. Η 70χρονη εμπειρία της, η τεχνογνωσία, η ποικιλία και η ποιότητα των προϊόντων προσφέρει αξιόπιστες λύσεις σε εκκλησίες, ξενοδοχεία, casino, συνεδριακά κέντρα, τράπεζες γραφεία, πλοία, εστιατόρια κ.λ.π..
Στόχος της εταιρίας είναι η εξάπλωση των δραστηριοτήτων σε περισσότερες χώρες καθιστώντας τα επώνυμα προϊόντα ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ ακόμα πιο αναγνωρίσιμα στις διεθνείς αγορές.
Σήμερα το δίκτυο καταστημάτων της Βιοκαρπέτ είναι από τα ισχυρότερα του κλάδου σε παγκόσμιο επίπεδο καθώς ήδη υπάρχουν σε λειτουργία 51 καταστήματα από τα οποία τα 41 λειτουργούν στον Ελλαδικό χώρο και τα υπόλοιπα 10 καταστήματα στο εξωτερικό. Συγκεκριμένα, υπάρχουν 4 καταστήματα στη Ρουμανία, 3 στη Βουλγαρία, 1 στη Κύπρο, 1 στη Πολωνία και 1 στην Αλβανία.

ΟΜΙΛΟΣ ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ:
5ο χλμ. ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
411 10 ΛΑΡΙΣΑ
Tηλ.: 2410688 688, Fax: 2410688 510
e-mail: info@biokarpet.gr
site: www.biokarpet.gr


1. Υπολογισμός μεταφορικών biokarpet.gr
Οι αγορές προϊόντων από το www.biokarpet.gr υπόκεινται στους εξής ειδικότερους όρους:
Παραγγελίες κάτω των 99€
10,00 €
Παραγγελίες άνω των 99€
Δωρεάν
Οι παραδόσεις των προϊόντων για την Ελλάδα, γίνονται μέσω εταιρείας courier εντός 5 έως 7 εργάσιμων ημερών από την παραγγελία.
2. Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων biokarpet.gr
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε αναίτια και αζημίως, εντός προθεσμίας 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που έγινε η παραλαβής τους. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων.
Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, συνοδευόμενα από την απόδειξη λιανικής πώλησης.
Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας, παρακαλείσθε να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κλπ).
3. Όροι χρήσης & Πολιτική απορρήτου
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
H Ιστοσελίδα www.biokarpet.gr είναι ηλεκτρονικό κατάστημα που αποτελεί την ηλεκτρονική παρουσία της εταιρείας ΒΙΟΚΑΡΠΕΤ ΑΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΦΜ: 094028950 ΔΟΥ: Β΄Λάρισας ΑΡΜΑΕ: 10237/06/Β/86/04, Αρ. Μητρώου ΓΕΜΗ 26531140000, και εδρεύει στην Λάρισα, Ελλάδα, στο 5ο ΧΛΜ Λαρίσης Αθηνών, Τηλ: 2410688688, Fax: 2410 688590, Ηλεκτρονική διεύθυνση: eshop@biokarpet.gr.

ΠΩΛΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Τα χαρακτηριστικά στοιχεία και κάθε άλλο στοιχείο και προδιαγραφή των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα πληροφορηθείτε ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στις ιστοσελίδες μας και κάνοντας "κλικ" στο πεδίο του ονόματος του αντίστοιχου προϊόντος.

ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΩΛΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Στις τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους κάτω από κάθε προϊόν συμπεριλαμβάνεται το ΦΠΑ (24%), ενώ το www.biokarpet.gr επιφυλάσσεται του δικαιώματός του να αναπροσαρμόζει τις τιμές των αγαθών.

ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Στις συμβάσεις κατά τις οποίες ο προμηθευτής αποστέλλει τα προϊόντα στον καταναλωτή, ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των αγαθών μετατίθεται στον καταναλωτή, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζεται σχετικά από τον καταναλωτή και είναι διάφορο του μεταφορέα έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών. Εντούτοις, ο κίνδυνος μετατίθεται στον καταναλωτή άμα τη παραδώσει στον μεταφορέα, εάν ο μεταφορέας είναι εντεταλμένος του καταναλωτή να μεταφέρει τα αγαθά και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από τον προμηθευτή, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων του καταναλωτή έναντι του μεταφορέα. Το ίδιο ισχύει και όταν ο αγοραστής δεν έχει την ιδιότητα του καταναλωτή.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Για οποιαδήποτε ακύρωση παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να αποστείλετε σχετικό e-mail στο eshop@biokarpet.gr ή fax στο +30 2410 688590. Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Όλες οι παραγγελίες των προϊόντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα τους. Υπό αυτό το πρίσμα, σε περίπτωση δυσχερειών εφοδιασμού ή εξάντλησης των προϊόντων σε απόθεμα, διατηρούμε το δικαίωμα να σας ενημερώσουμε είτε τηλεφωνικώς στον αριθμό που έχετε δηλώσει είτε μέσω email, σχετικά με παρόμοια προϊόντα ίσης ή ανώτερης ποιότητας και αξίας, τα οποία μπορείτε να παραγγείλετε. Εάν δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε τέτοιου είδους παρόμοια προϊόντα, θα σας επιστρέψουμε ατόκως το ποσό που ενδεχομένως έχετε πληρώσει στο ακέραιο.

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σε περίπτωση χρήσης τηλεφωνικής γραμμής για τηλεφωνική επικοινωνία των μερών σχετικά με τις συναπτόμενες συμβάσεις, ο αγοραστής / καταναλωτής -τη στιγμή που επικοινωνεί με τον προμηθευτή- δεν υποχρεούται να πληρώσει παραπάνω από τη βασική τιμή χρέωσης. Το πρώτο εδάφιο ισχύει με την επιφύλαξη του δικαιώματος των παρόχων των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών να επιβάλλουν χρέωση για τις κλήσεις αυτές.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη της μεταξύ μας συναλλαγής είναι η γνωστοποίηση από πλευράς σας των προσωπικών σας στοιχείων. Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα σας ζητήσουμε το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση στην οποία θα αποσταλούν τα προϊόντα, τον αριθμό του σταθερού σας τηλεφώνου (ή όποιο άλλο τηλέφωνο θέλετε), την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.

ΔΙΑΦΟΡΑ
13.1. Ανωτέρα βία: Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, υπό αυτές τις συνθήκες.
13.2. Ευθύνη www.biokarpet.gr: Στην περίπτωση που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.
13.3. Τροποποίηση των όρων του παρόντος: Το www.biokarpet.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τoυς όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους.

ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Οι προκείμενοι όροι χρήσης e-shop διέπονται από το άρθρο 3 επ. Ν. 2251/1994 (περί συμβάσεων εξ αποστάσεως και συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος), τα άρθρα 534 επ. ΑΚ, το Π.Δ. 131/2003 καθώς και την ΥΑ Ζ1-891/2013 (ΦΕΚ Β 2144/30.8.2013), η οποία ισχύει από 13-06-2014 και εφαρμόζεται για συμβάσεις συναφθείσες μετά την 13-06-2014 (Προσαρμογή προς την Οδηγία 2011/83/ΕΕ).

Η Βιοκαρπέτ έχει την πλήρη ευθύνη και αναλαμβάνει όλες τις δεσμεύσεις που προβλέπονται από νόμο και τις διατάξεις του σχετικά με τα δικαιώματα σας σαν καταναλωτής. Αναλυτικές πληροφορίες περί των δικαιωμάτων σας, τους όρους και προϋποθέσεις και τη διαδικασία για την άσκησή τους θα βρείτε εδώ .

Αν επιθυμείτε να επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα οι Όροι Χρήσης της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος www.biokarpet.gr βρίσκονται εδώ. Όλες οι υπηρεσίες που υπάρχουν στο site ή πρόκειται να δημιουργηθούν στο μέλλον υπόκεινται στους όρους χρήσης, ενώ η επίσκεψη στις σελίδες και/ή η χρήση των υπηρεσιών του site προϋποθέτουν την πλήρη και ανεπιφύλακτη κατανόηση και αποδοχή των ίδιων όρων.

4. Επικοινωνία με την biokarpet.gr
Γραμμή επικοινωνίας καταναλωτών:
Τηλεφωνικά: (+30) 2410 541 704

Μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email):
Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: στο masoutiseshop@biokarpet.gr

Ώρες λειτουργίας:
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών: Δευτέρα έως Παρασκευή 08:30-16:30 (εκτός αργιών)
Σχετικά με τo CookShop
Τα Cook-Shop είναι η εξειδικευμένη αλυσίδα καταστημάτων, αφιερωμένη στα είδη κουζίνας και τη μαγειρική.
Μέσα από μια μεγάλη ποικιλία από σκεύη μαγειρικής, φόρμες ζαχαροπλαστικής, ηλεκτρικά είδη, εργαλεία κουζίνας, gadgets, αλλά και μοναδικά είδη σερβιρίσματος, τα Cook-Shop διαθέτουν ότι ακριβώς χρειάζεται μια σύγχρονη κουζίνα.
Mε έμφαση στην υψηλή ποιότητα των υλικών αλλά και τις προσιτές τιμές, τα προϊόντα επιλέγονται προσεκτικά από αναγνωρισμένους οίκους του εξωτερικού, για να καλύψουν τις ανάγκες ακόμα και του ποιό απαιτητικού καταναλωτή.


1. Υπολογισμός μεταφορικών CookShop
ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 80€.
Η επιβάρυνση της αποστολής για Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι 2,50 € μέχρι τα 3 κιλά και 1,00 € για κάθε επιπλέον κιλό.
Για την επαρχία η επιβάρυνση αποστολής είναι 3,00 € μέχρι τα 3 κιλά και 1,40 € για κάθε επιπλέον κιλό.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 17.00 μμ για όλη την Ελλάδα.
2. Πολιτική Επιστροφών/Ελαττωματικά Είδη CookShop
Προσπαθώντας πάντα να εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το ηλεκτρονικό κατάστημα www.cookshop.gr σας παρέχει τη δυνατότητα δωρεάν επιστροφής.
Αν βρίσκεστε κοντά σε κάποιο κατάστημα Cook Shop, μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα της περιοχής σας και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο, να ολοκληρωθεί στο κατάστημα η επιστροφή αλλά και η αγορά του νέου προϊόντος.
Αν το προϊόν που παραγγείλατε δε σας ικανοποιεί μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ήμερων από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος και να σας επιστραφούν τα χρήματα εκτός των εξόδων μεταφοράς.

Αν το προϊόν που παραγγείλατε είναι ελαττωματικό ή το παραλάβατε σπασμένο μπορείτε να το στείλετε πίσω μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, και να σας το αντικαταστήσουμε. Σε αυτήν την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο cookshop1@sarafidisgroup.gr ή τηλεφωνικώς στο 210 9478701 για να οργανωθεί η επιστροφή του. Το κόστος αποστολής αναλαμβάνει εξ’ολοκλήρου το Cook Shop καθώς επίσης και την αποστολή του νέου προϊόντος.
Στην περίπτωση που το προϊόν σας το έχουν κάνει δώρο και θα θέλατε να το επιστρέψετε επικοινωνήστε μαζί μας με e- mail στο cookshop1@sarafidisgroup.gr ή τηλεφωνικώς στο 2109478701 για να οργανωθεί η επιστροφή και η αποστολή του νέου προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση το κόστος επιστροφής και η αποστολή του νέου προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη. Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210-9478701, είτε μέσω e-mail στο cookshop1@sarafidisgroup.gr
3. Πολιτική τιμών
Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.cookshop.gr διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη.

Σχετικά με τo Bag Stories
Τα καταστήματα Bag Stories αντιπροσωπεύουν τα πιο γνωστά brands που διαμορφώνουν τις τάσεις στο χώρο της μόδας και του ταξιδίου. Μερικά από αυτά είναι η Delsey, Bric’s, Kipling, Piquadro, BG Berlin, Pepe Jeans, US Polo Assn., Swissbrand, Disney, Travel Blue και πολλά άλλα. Με αποκλειστικές και ολοκληρωμένες συλλογές από αποσκευές, σακίδια πλάτης, επαγγελματικά είδη, γυναικείες τσάντες και αξεσουάρ σίγουρα θα καταφέρουν να ενθουσιάσουν ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες.
Στο Bagstories θα βρείτε ότι αναζητάτε για το ταξίδι σας και για τις καθημερινές μετακινήσεις. Αποστολές Πανελλαδικά με εταιρία courier.
Δωρεάν μεταφορικά άνω των 60€ για όλη την Ελλάδα.


1. Υπολογισμός μεταφορικών BagStories
ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 60€.
Για αγορές έως και 59,99€ τα έξοδα αποστολής είναι 3€

Χρόνοι παράδοσης
Η αποστολή των προϊόντων θα γίνεται σε δύο εργάσιμες ημέρες για Αθήνα και τρεις εργάσιμες ημέρες για Θεσσαλονίκη και επαρχία.
Οι ανωτέρω προθεσμίες σε περίπτωση γεγονότων ανώτερης βίας εκτός του ελέγχου και της επιρροής του Bagstories, όπως σεισμοί, ακραία καιρικά φαινόμενα, πανδημίες, κτλ. που περιορίζουν τη δραστηριότητα των εμπλεκομένων στην εκτέλεση των παραγγελιών είναι πιθανόν να παραταθούν για εύλογο διάστημα λόγω των εκτάκτων συνθηκών. Σε κάθε περίπτωση θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
2. Υπαναχώρηση Πελάτη & Επιστροφές Προϊόντων BagStories
Προσπαθώντας πάντα να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, το Bagstories σας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντος. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή και εύκολη!

Επιστροφή λόγω άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης
Αν το προϊόν που παραγγείλατε δε σας ικανοποιεί για οποιονδήποτε λόγο μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και να σας επιστραφούν τα χρήματα, εκτός των εξόδων αποστολής, ΑΡΚΕΙ να μην είναι χρησιμοποιημένο, να είναι πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, με όλα του τα εξαρτήματα και να συνοδεύεται απαραιτήτως από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
Παρακαλούμε, σημειώστε ότι η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος (είτε το επιστρέφετε εσείς στη διεύθυνση που αναφέρεται παρακάτω είτε το αποστέλλετε με μεταφορική εταιρεία).
Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω θα επιστραφεί το ποσό που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά (πλην των εξόδων αποστολής) στην Πιστωτική ή Χρεωστική σας κάρτα το αργότερο εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε το προϊόν.

Στοιχεία αποστολής:
Bagstories
Αγαμέμνονος 47
17675, Καλλιθέα, Αθήνα
Τηλ. 210.9478713 / 2109478751

Εναλλακτικά, επικοινωνήστε τηλεφωνικώς στο 210.9478751 για να οργανώσουμε μαζί σας την επιστροφή του προϊόντος.

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος
Αν το προϊόν που αγοράζετε θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα ή το παραλάβατε σπασμένο μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, πάντα υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύεται από όλα του τα εξαρτήματα καθώς και το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, στα τηλέφωνα 210.9478713 / 210.9478751, για να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.
Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους αρμόδιους τεχνικούς.

Πολύ σημαντικό είναι να σημειώσουμε ότι θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος. Σε περίπτωση που εντοπίσετε πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, παρακαλούμε άμεσα να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210.9478713 / 210.9478751 γνωστοποιώντας μας το πρόβλημα ώστε να πραγματοποιηθεί ο σχετικός έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος και έπειτα να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το σχετικό σας αίτημα για επιστροφή του προϊόντος.

3. Πολιτική τιμών
Το Βagstories διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη.

4. Service BagStories
Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο τμήμα Service. Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 210.9478787 / 210.9478773
Σημειώνουμε ότι οι αποστολές προς το Service πραγματοποιούνται με δικό σας μέσο και κόστος. Κατά την επικοινωνία σας με το Service να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.
Σχετικά με τo Brands in a Box
Η τάση των τελευταίων χρόνων είναι σαφώς η επιστροφή στο σπίτι.
Η Brands in a box προσφέρει προϊόντα γνωστών εταιρειών, τα οποία κάνουν ευκολότερη και ομορφότερη την καθημερινότητά σας!
Στόχος της, η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων, που ανταποκρίνονται σε όλες τις ανάγκες και ξεπερνούν τις προσδοκίες σας.
Διατηρεί συνεχώς τον καταναλωτή και τις επιθυμίες του στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της και εξελίσσεται εμπλουτίζοντας τη συλλογή της με νέα καινοτόμα προϊόντα από γνωστά brands όπως: Βraun, Medisana, Severin, κ.α.


1. Υπολογισμός μεταφορικών Brands in a Box
ΔΩΡΕΑΝ Μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 80€.
Η επιβάρυνση της αποστολής για Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι 2,50 € μέχρι τα 3 κιλά και 1,00 € για κάθε επιπλέον κιλό.
Για την επαρχία η επιβάρυνση αποστολής είναι 3,00 € μέχρι τα 3 κιλά και 1,40 € για κάθε επιπλέον κιλό.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης:
Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 17.00 μμ για όλη την Ελλάδα.
2. Υπαναχώρηση & Επιστροφές Προϊόντων Brands in a Box
Προσπαθώντας πάντα να σας εξυπηρετήσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, η brands in a box σας προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής προϊόντος. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή και εύκολη!

Επιστροφή λόγω άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης
Αν το προϊόν που παραγγείλατε δε σας ικανοποιεί για οποιονδήποτε λόγο μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και να σας επιστραφούν τα χρήματα, εκτός των εξόδων αποστολής, ΑΡΚΕΙ να μην είναι χρησιμοποιημένο, να είναι πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, με όλα του τα εξαρτήματα και να συνοδεύεται απαραιτήτως από το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
Παρακαλούμε, σημειώστε ότι η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος (είτε το επιστρέφετε εσείς στη διεύθυνση που αναφέρεται παρακάτω είτε το αποστέλλετε με μεταφορική εταιρεία).
Εφόσον εντός του εν λόγω διαστήματος το προϊόν παραληφθεί από εμάς, και αφού ελεγχθεί και διαπιστωθεί η καλή του κατάσταση κατά τα ανωτέρω θα επιστραφεί το ποσό που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά (πλην των εξόδων αποστολής) στην Πιστωτική ή Χρεωστική σας κάρτα το αργότερο εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που παραλάβαμε το προϊόν.

Στοιχεία αποστολής:
Βrands in a Box
Αγαμέμνονος 47
17675, Καλλιθέα, Αθήνα
Τηλ. 210.9478732/3

Εναλλακτικά, επικοινωνήστε τηλεφωνικώς στο 210.9478732/3 για να οργανώσουμε μαζί σας την επιστροφή προϊόντος.

Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος
Αν το προϊόν που αγοράζετε θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα ή το παραλάβατε σπασμένο μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, πακεταρισμένο μέσα στη συσκευασία του, πάντα υπό την προϋπόθεση ότι συνοδεύεται από όλα του τα εξαρτήματα καθώς και το παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο).
Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, στα τηλέφωνα 210.9478732/3, για να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.
Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, η εταιρεία μας επιφυλάσσεται ρητά για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από τους αρμόδιους τεχνικούς.

Πολύ σημαντικό είναι να σημειώσουμε ότι θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος. Σε περίπτωση που εντοπίσετε πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, παρακαλούμε άμεσα να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210.9478732/3 γνωστοποιώντας μας το πρόβλημα ώστε να πραγματοποιηθεί ο σχετικός έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος και έπειτα να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το σχετικό σας αίτημα για επιστροφή του προϊόντος.

3. Πολιτική τιμών
Το ηλεκτρονικό κατάστημα brandsinabox διατηρεί το δικαίωμα μεταβολής των τιμών χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση του πελάτη.

4. Service Brands in a Box
Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο τμήμα Service. Το τηλέφωνο επικοινωνίας είναι 210.9478787
Σημειώνουμε ότι οι αποστολές προς το Service πραγματοποιούνται με δικό σας μέσο και κόστος.
Κατά την επικοινωνία σας με το Service να έχετε στην διάθεση σας το ακριβές μοντέλο του προϊόντος και τον σειριακό αριθμό (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσεως που συνοδεύουν το προϊόν) και το παραστατικό αγοράς του, γιατί μπορεί να σας ζητηθούν.